Informujemy, że nowa seria ciągników Zetor Forterra HD już jest dostępna w naszej ofercie! Nowa Forterra posiada: amortyzowaną przednią oś, zwiększony rozstaw kół o 130 mm, przedni WOM o mocy 90 kW, nowy multifunkcyjny panel sterujący, tylny TUZ kategorii 3, większą wydajność pompy hydraulicznej. Warto wspomnieć również o bogatym wyposażeniu standardowym m.i.: klimatyzacja, siedzenie Grammera, szerokie ogumienie itd...

 

Nowy Zetor Forterra 150 HD o mocy 147 KM dostępna w cenie 213.400 zł netto!

 

Więcej o nowym zetorze forterra HD:

Silnik

Nowa seria Forterra HD wyposażona jest w ekonomiczny, 16-zaworowy, czterocylindrowy silnik Zetor z bardzo małym znamionowym zużyciem paliwa (stosowany już w modelu HSX), dzięki któremu wyprzedza konkurencję. Forterra HD 150 posiada pompę wtrysku paliwa ze sterowaniem elektronicznym. W przeciwieństwie do starowania mechanicznego, sterowanie elektroniczne zmniejsza zużycie paliwa i optymalizuje moment obrotowy.

Kabina

Dużą innowacją w ciągnikach serii Forterra HD jest ergonomiczny, uniwersalny panel sterowania. Umieszczony z prawej strony kabiny zapewnia, że kierowca ma wygodny dostęp do wszystkich funkcji – od sterowania hydrauliką do aktywacji automatycznego zakręcania w terenie. Wszystko jest intuicyjne i łatwe w obsłudze.

Osie

W celu uzyskania większej obciążalności obudowa napędu została wzmocniona, a tylna oś została wydłużona o 226 mm zwiększając rozstaw kół z 1800 do 2000 mm. Ciągnik jest cięższy, bardziej stabilny i przenosi większe obciążenia na trzypunktowym zaczepie. Przednia oś napędowa posiada blokowany w 100% mechanizm różnicowy. Opcjonalna, amortyzowana, wielowahaczowa oś przednia w połączeniu z amortyzowaną kabiną dają bardzo wysoki komfort użytkowania. Zwiększenie rozstawu osi do 2700 mm zapewnia doskonały rozkład masy i tym samym większą stabilność potrzebną dla skuteczniejszej pracy.

Układ hydrauliczny

Pomocniczy czteroczęściowy rozdzielacz ze sterowaniem elektrycznym i hydraulicznym jest kolejną innowacją. W połączeniu z zaczepem kategorii III oferuje szeroki wybór dostępnego osprzętu. W celu uproszczenia prac polowych ciągnik wyposażony jest w automatyczne zakręcanie w terenie.

WOM

W celu skuteczniejszego korzystania z osprzętu, moc przenoszona przez przedni WOM została zwiększona do 90 kW. Sprzęgło tylnego WOM wyposażone jest w zwrotne sterowanie przyspieszeniem. Zapewnia to łatwiejsze i wygodniejsze startowanie, a sprzęgło jest mniej 130 obciążone mechanicznie.

 

Model 130 140 150
Motor
Typ Stage III B Zetor 1506 Zetor 1606 Zetor 1716
Moc znamionowa (2000/25/EC) (kW / HP) 93 / 127 100 / 136 108 / 147
Obroty znamionowe (1/min) 2,200
Liczba zaworów 16
Liczba cylindrów 4
Ssanie
turbodoładowany
Średnica/skok cylindra (mm) 105 / 120
Pojemność skokowa (cm³) 4,156
Maks. mom. obr.. (2000/25/WE)
Rez. mom. (ECE R24) (Nm / %)
551 / 41 581 / 38 589 / 30
Power Shuttle
Typ wielotarczowe sprzęgło mokre
Sterowanie elektrohydrauliczne
Skrzynia biegów
Typ mechaniczna z trzystopniowym Powershift, dwutarczowe
sprzęgło z mokrymi tarczami Power Shuttle
Power Shuttle pod obciążeniem, przy prędkości do 10 km/h
Zmiana biegu całkowicie synchronizowana
Ilość przełożeń
(naprzód/wstecz)
30 / 30
Prędkość (km/hod.) 40
WOM
Typ niezależne wielotarczowe sprzęgło WOM

Prędkość obr. tylnego WOM (obr/min)
540/540E/1000/1000E,
opcjonalnie 540/1000 zależna
Prędkość obr. przedniego WOM (obr/min) 1 000
Przedni WOM przeniesienie mocy do 90 kW
Hydraulika
Typ elektronika Bosch z Zetor HitchTronic, 2 siłowniki pomocnicze
Trzypunktowy układ zawieszenia kategorie III
Sterowanie elektrohydrauliczne
Nośność na końcu dźwigni dolnych (kN) maks. 85
Ciśnienie robocze (MPa) 20+0,2
Wydatek pompy hydraulicznej (l / min) 85 / 120 (opcjonalnie zębata/osiowa)
Szybkozłączki hydrauliczne 8+1
System zaczepu zaczep przesuwny CBM
Kabina
Poziom hałasu (dB(A)) maks. 76
Dach z oknem w standardzie
Cyfrowa deska rozdzielcza w standardzie
Pozostałe dane techniczne
Układ napędowy Napęd na 4 koła
Układ kierowniczy Hydrostatyczny
Napęd osi przedniej z blokadą 100%
Hamulce kół przednich mocowane do przedniej osi napędowej przez sprzęgło
hydrauliczne
Hamulce przyczepy pneumatyczne hamulce przyczepy 2+1
Zbiornik paliwa (l) 220
Wymiary i masy
Rozstaw osi (mm) 2 720
Rozst. kół osi przedn. 1 800 – 2 200
Rozst. kół osi tylnej (mm) 1 800 – 2 000
Długość bez zawieszenia obciążenia (mm) 5 235
Wysokość do górnej krawędzi rury wydechowej (mm) 2 842
Masa własna* (kg) 4 800–5 500
DMC kg 8 500
Opony przednie 380 / 85 R24 (14.9 R24) felgi spawane
Opony tylne 460 / 85 R38 (18,4 R38) felgi spawane
POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE OPCJONALNE

  • przedni TUZ
  • przedni WOM
  • przednie i tylne obciążniki
  • radioodtwarzacz
  • dolna listwa zaczepowa/Piton-Fix/Hitch
  • koło przód 13,6R24 do 540/65R24
  • koła tył 16,9×38 do 650/65R38
  • dynamicze/nastawne błotniki
  • amortyzowana kabina
  • amortyzowana oś przednia
  • skórzana kierownica
OPCJE KABIN

KABINA CLASSIC-AC

  • siedzenie komfortowe mechaniczne
  • regulowana kierownica
  • dodatkowe reflektory przednie
  • podgrzewana tylna szyba i lusterka
  • fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa

KABINA CLASSIC

  • to co w CLASSIC-AC + klimatyzacja

KABINA LUX

  • CLASSIC + instalacja radiowa + komfortowe siedzenie pneumatyczne

 

* Bez obciążników przednich i tylnych

Did read something about Kamagra 100mg or Kamagra Oral? If you're concerned about erectile disorder, you probably know about it. A generic sexual appeal among men is the erectile disfunction. Because some of sexual problems are medical emergencies, it is big to know what to do if they happen. Some men take more medicatio ns later in period and some have sexu al side effects that result in erectile malfunction. Hormones fuel interest in sex. Finally, such kind of difficulties can be an early warning symptom of severe soundness problems, such as diabetes.